lørdag 1. januar 2011

1.1.11, den første dagen i det nye året..

Så var vi i gang med enda ett nytt år :) Vi har bare kosa oss og slappa av i dag.. Først var det frokost, så tok vi en tur ut på lekeplassen og lekte i snøen og lekeapparatene der. Dagen startet tidlig for ungene (og mamma og stefar), vi fikk sove litt. Etter Christian fikk tatt en blund, tok vi en tur på kino og så Megahjerne. Nå er det kveldsmat og så skal ungene i seng. Mannen og jeg skal ha salat med fetaost og se en film, bare slappe av og kose oss :)

Nyttårsaften i Tønsberg var supert! Vi kosa oss masse.. Rakettene var kjempe fine og vi hadde super utsikt! Vi så masse og det var masse folk rundt her. Kjempe gøy! Hadde jeg visst det var så bra, hadde jeg vekket Victoria. Men får ta det neste gang.. Både mannen og jeg synes det bare er tull at de skal holde seg våkne så seint for det er så fort over. Det går utover så mange dager etterpå syns jeg når det blir manko på søvn, vi merker det hvertfall godt her i huset.

Nå er det tid for kveldskos :)

Bilder fra nyttårsaften og i dag:

Mammas øyestener

Love of my life

Stjerneskudd er gøy :D



Endelig litt utemuligheter igjen, deilige temperaturer

 

1 kommentar:

  1. Ser ut til at dere hadde en flott nyttårshelg, og flotte bilder fra kjente og kjære motiv :)
    Godt nytt år ønsker jeg deg og dine.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)