søndag 23. januar 2011

Sol og varme..

Her skinner sola og gradestokken viser 5 pluss grader i skyggen :) Deilig! Må nok ta en tur ut med ungene etterpå, selvom jeg egentlig har tusen ting å gjøre inne så benytter vi nok sjansen når det er så flott vær! Jeg tror pappa og R kommer etterhvert også. I ettermiddag skal vi til svigers på middagen, de har 35års bryllupsdag i morgen og jeg er ganske så spent på hva de synes om gaven!! Nå er mannen på skytebanen og hjelper til med et stevne der og vi skal straks spise frokost :) Christian går uten bleier i dag, så det blir spennende å se hvor lenge det går.. Hehe!

På fredag dro Christian og jeg på bytur. Jeg fikk handlet enda litt mer og fyllt opp gavelageret ;) Det er jo så masse bra rundt omkring og det er mange gode kupp man kan gjøre! I går var også mannen på skytebanen, så jeg tok med ungene en tur til by`n da også. Victoria skulle ha nye sko og jeg skulle bytte en av tingene jeg kjøpte på fredag. Enda en bytur hvor jeg har holdt shoppingstoppløftet mitt om å ikke handle mer klær til ungene.. Hehe! Det ble et par ting da, men kun "nødvendigheter". Når man får strømpebukser og trøyer på 70% er det jo bare dumt å ikke handle selvom man har shoppingstopp ;)

Etterpå ble det lunsj på kroa til stefar og så dro vi hjem og ut i snøen. Da kom mimmi og J og det ble litt aking, skigåing og skuterkjøring. Så kom pappa`n min og jeg ordnet i stand veldig enkel middag til alle! Veldig koselig :) Etter ungene hadde lagt seg ble det gode samtaler med mamma og stefar, alltid like hyggelig og så sjekket vi litt rundt mulighetene for en sydentur igjen til høsten ;) I LIKE :)




Ha en strålende dag, alle sammen! Bruk dagen med de du er glad i :) Det skal jeg!


1 kommentar:

  1. Ser dere hadde en koselig helg, det hadde vi også. Helgen endte med en liten skitur her ute ved kysten hvor det var så deilig i solen at det ble en liten kaffe/kakao pause og det var deilig. Ellers var skiløyper flotte, men forholdsvis harde og mange steder isete etter voldomme væromslag og noe regn!
    Ha en fortsatt fin uke :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)