søndag 3. mai 2009

Våre søte små..

..vokser og vokser. Heldigvis! Christian er nå ett år og Victoria fire år. Tiden flyr! Christian har begynt å gå litt. Han tar noen skritt mellom meg og mannen og syns det er kjempe stas. Blir flere og flere for hver gang. Plutselig raser han vel avgårde på egen hånd tenker jeg. Nå er det hvertfall deilig med vår. I dag benyttet vi sjansen til å grille litt, kjempe deilig :)


Lille sjarmøren vår krabber så voldsomt at det har blitt hull på knærne på olabuksa hans.


Victoria har fått seg rokkering og det er kjempe moro å holde på med den.
Victoria hadde pyntet seg med kjole fra Gran Canaria da hun var i bursdag på fredag.


Vi har en liten kjøleskapstyv. Christian blir helt vill når den er åpen og peker og peker- "Am- am" (Mat) *fnis*

1 kommentar:

  1. He he, ja han er gla i mat Christian! Det så jeg i bursdagen dvs bursdagene. Det så ut som om han kunne klart en porsjon til om han hadde fått :) Men det er vel sikkert bare bra at han er gla i mat! Stine

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)