torsdag 7. mai 2009

Utemøbler!

Jeg ønsker meg nye utemøbler. Har blå plast møbler nå og jeg vet ikke helt om det er min smak lenger. Et par av stolene har blitt brukt under bygginga, så de er litt hvite og gule også. Men jeg gidder ikke å kjøpe noe enda, først må jeg ha en veranda og den er nok ikke klar med det første.. Kanskje jeg kan handle utemøbler når det blir salg til høsten. Fikk sett i sommerkatalogen til Home & Cottage og jeg må si jeg DIGGER den butikken. Finner så mye fint der, gleder meg til jeg skal til Tønsberg i sommer. Da skal jeg dit. Eller forresten den butikken finnes kanskje i Oslo og dit skal jeg på tirsdag-gleder meg!!!

Eller så jeg noen hadde funnet dette hos Slettevoll og det var jo bare rålekkert..


Vi får se litt hva det blir. Men kunne også tenke meg noe helt hvitt.

Siden det var veldig laber oppslutning ang gavetrekningen, var det ikke så veldig vanskelig å finne en vinner ;) Gratulerer så mye til KATHRINE!! Så neste uke kommer det noe fint din vei, Kathrine!!

1 kommentar:

  1. Jippi!! Så moro!! Digger utemøblene du har funnet, de er lekkre! Jeg vil også ha nye møbler ute, har også plastikk og er litt lei, men finner likssom aldri det optimale.. må jo kunne spise middag ved møblene også... men har veldig lyst på den stilen du viser her også... vi får se.
    Gleder meg til å se hva du har funnet på!
    Ha en fin fin helg.
    Kos K.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)