lørdag 2. mai 2009

Mai du skjønne milde..

Så deilig det er med noen ekstra fridager.. I går var Victoria og jeg i bursdag til ei av barnehagevenninnene hennes og på ettermiddag var vi å grilla hos kusina mi. Så deilig og flott vær som det var!



I dag har vi vært på litt kombinert tur, først var det litt shopping, så var vi hos et vennepar og spiste hjemmelaget pizza før det ble enda litt mer shopping og så tivoli. Victoria storkoste seg i hoppeslott og sklie. Men selvfølgelig måtte det begynne å regne, så ungene ble litt våte. Nå er de i seng og det skal bli godt å bare slappe av litt foran tv`n.




Jammen meg viser teller`n 1000 besøkende når jeg kom inn her, men bare EN kommentar?? Nei, nei, nei altfor dårlig!! Kom igjen nå..!!! Ellers blir det jo en ekstra flott premie på deg da, Kathrine ;)

1 kommentar:

  1. Hi hi.. jeg gleder meg allerede! (o;
    Håper der har kost dere i helgen!
    K.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)