fredag 8. mai 2009

Bøker..

Før leste jeg masse bøker, det vil si før jeg traff kjæresten min. Så det er en del år siden. Jeg husker jeg var medlem i Tuppen og lillemor klubben, og jeg elsket bøkene derfra. Spesielt barnevaktklubben. Etter det har lesekarrieren vært ganske dårlig. Men så leste jeg i et blad her sist uke og der var det reklame for en bok fra Paige Toon, den het Lucy i skyene. Den klarte å pirre nysgjerrighet min og sist lørdag fikk jeg tak i den. Tror jeg leste hver sjanse jeg hadde og på onsdag var jeg ferdig. Den var superspennende syns jeg og jeg var sååå spent på hvordan den endte og den endte sånn jeg likte, så det var midt i blinken for meg :)

Hvordan ville du ha reagert dersom du fikk denne meldingen like før en 24-timers flytur?


JEG HAR LIGGET MED TYPEN DIN FIRE GANGER DENNE MÅNEDEN


Det er ni år siden Lucy dro fra Australia for å bosette seg i London. Nå skal hennes beste venninne gifte seg, og Lucy er på vei til bryllupet i Sydney. Men rett før flyet skal ta av, får hun en SMS fra kjæresten. Hun klarer ikke la være å lese den – og kun ved hjelp av et eneste tastetrykk snus livet hennes på hodet.Hvordan ville du ha reagert dersom du fikk denne meldingen like før en 24-timers flytur?

Jeg synes boken var spennende fra begynnelse til slutt og jeg anbefaler den varmt videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)