onsdag 13. mai 2009

På bytur :)

I går var bestevenninna mi og jeg på shopping i Oslo. Vi trålet Oslo hele dagen og det var ganske deilig å kunne nyte dagen uten mann og barn. Det ble en del handling, men egentlig ikke noe unødvendig. Vi fant så mye fint at vi bar oss nesten i hjel til slutt!!


Shoppingliste:

Meg selv:
- Bh
- Turkis leggings
- Svart tights
- Sko


Til Victoria:
- Englevinger
- Kakefat og kaker i tre
- Rød t-skjorte
- Olakjole
- Olaknebukse
- Strømpebukser
- Diverse hårstæsj
- Rosa tunika


Til Christian:
- Brun shorts
- Beige bukse
- Beige shorts/bukse
- Brun t-skjorte
- Cars bil
- 17. mai leke
- Nike sko
- Sokker
- Pysj

Og så fant jeg et bilde på Kremmerhuset som jeg tenkte å ha på doen. Har lenge leita etter noe å ha på veggen og på Kremmerhuset hadde de sååå mye fint altså.

For en deilig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)