søndag 10. mai 2009

Aktiv helg..

I går var det bursdag igjen for en av barnehagevenninnene til Victoria. Jentene storkoste seg og lekte så fint sammen, de fikk også vært litt ute siden været var så bra. Etterpå var vi til nabobygda og gjorde litt småhandel. Jeg skulle egentlig finne litt til meg selv, men det er ikke så lett når det har sneket på seg en del kilo igjen :(

I dag har vi fått beiset litt på huset. Og det blir så bra og få alt i samme farge. Gleder meg til alt blir helt klart. Til vi har fått flislagt trappa og satt opp søyler, til plenen er grønn og fin og til verandaen er oppe og bruksklar :)
Her har jeg malt i dag da :)

Victoria øver seg på å sykle. Hun syns det er kjempe stas, men hjemme hos oss er det ikke så lett. Så da vi var og spiste på kroa til stefaren min i dag, tok vi med sykkelen så hun kunne sykle på parkeringsplassen og det var kjempe gøy! Christian liker veldig godt å kose med pus. Pus er tålmodig og syns det er helt greit å bli pirket på. Christian er snill med han også da og han syns det er såå moro da pus kommer "isssch-isssch" sier han da. Christian og jeg var ute og gikk tur i det flotte været her om dagen. Det var så deilig ute og naturen her oppe her så fin. Jeg måtte ta et bilde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)