søndag 17. mai 2009

17. mai..

Vi har hatt stortsett hatt en stålende dag i flott vær. Victoria har storkost seg. Christian fikk bare en liten dubb, så han har vært litt utålmodig. Men mest blid egentlig. Jeg syns det er stusselig å ikke ha noen å være sammen med i dag. Mamma har vært med å gå i toget, men så måtte hun tilbake på jobb og pappa var opptatt med andre ting. Så det syns jeg er litt kjedelig egentlig. Nå er ungene i seng og jeg tror ikke det er så lenge før jeg kryper etter. I dag tidlig var vi på kroa til stefaren min og mens vi var der kom det en buss med japanske turister. De knipset og knipset bilder av ungene, mamma og mannen siden de hadde bunad. En av dem trodde mamma var moren, hun syns hun så for ung ut til å være bestemor ;) Hehe!

Dagens bilder:

Victoria og oldermor

Victoria og mimmi
Mimmi og Christian

Nesten det eneste blide bilde av Christian..

Ikke lett å få Christian til å smile før frokost ;)

Men prinsessa derimot, hun hadde smilet klart da kamera kom frem.


Christian har blitt en reser på gåvogna, han går og går. Kommer det en hindring bare snur og vogna i full fart og durer videre. Søtingen!

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Skjønne barn du har! Festlig med Japanerne... de digger sånnt!
    Ha en fin uke!
    K.

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Takk for flott gave! Jeg er jammen meg heldig! Dumt av alle de som ikke tok seg tid til å skrive litt her! Hyggelig kort var det også med! Du er jammen meg super Hege!
    Kos K

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)