tirsdag 13. januar 2009

Shoppoholikeren strikes again... :)

Ja, så ble det en liten tur både i går og i dag. I går var det sko som skulle byttes og da ramlet det litt til i noen poser og så i dag skulle jeg til bestisen min på lunsj og måtte gjøre unna noen små ærender først. Ble litt handling da og gitt..

Dagens fangst:
* Brune vinterstøvler til meg (50%)
* Brun boblekåpe til meg (50%)
* Snekkerbukse til Christian (50%)
* Joggebukse med elg på-måtte jo ha den :D (30%)
* To bodyer til Christian (50%)
* Et par bursdagsgaver (50%)

Så ble det en bukse og litt Hello Kitty stæsj til Victoria som hun skal få til bursdagen sin.

Jeg må vel innrømme at jeg gjerne skulle handlet ENDA mer. Men det er vel ingen overraskelse. Ingenting er bedre enn å få litt dyre merkeklær på salg. Me like :) Og så liker jeg å gi bort fine ting i gaver og da er det jo greit å kunne handle litt på salg. Kjøper stortsett for en bestemt sum uansett..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)