torsdag 1. januar 2009

Nytt år, nye muligheter..

Så har vi altså rundet 2009. Mannen og jeg hadde en rolig avslappet kveld med deilig kalkun og fruktsalat. Vi så på rakettene som naboen hadde og det var rett og slett veldig godt å ha en stille stund sammen. Håper det blir flere av de i 2009. En liten oppsummering av 2008 må jo være at vi fikk enda en deilig liten baby og at vi endelig kunne flytte inn i eget hus. Det var to store høydepunkter. Jeg har ikke så mange planene for 2009, annet enn at vekta kanskje kan bevege seg mer nedover sånn som den var på vei. Jeg fyller 30år i april og jeg er litt usikker på om den kanskje skal få forbi gå i stillhet. Vi får se.. Vår lille familie på fire har jo bursdag hver uke i april; 1-9-15-23.. Ganske oppfinnsomme får en si :D Jeg liker jo veldig godt å stelle i stand sammenkomster, så vi får se litt hva det blir til. Neste uke begynner jeg så smått å jobbe igjen, må jammen meg si tiden har gått fort. Men sånn er det vel alltid og fortere og fortere går den vel bare.. Til sommeren håper vi at det blir ferietur(er) med et vennepar, både med og uten barn.

Ellers får målet for 2009 være å ta vare på de små øyeblikkene og ta vare på hverandre og de man er glad i. Dagene, ukene og månedene passer så altfor fort og vi har det så travelt og er så opptatt med oss selv. Men det tar ikke lange tiden å sende en mail, en sms eller en liten hilsen og kanskje det var akkurat det mottakeren trengte akkurat nå. Jeg skal hvertfall bli flinkere til de små tingene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)