tirsdag 27. januar 2009

Familietur..

På lørdag var hele gjengen på Sandvika Storsenter, vi trosset været og kom oss fint frem. Jeg regna med det ikke skulle være så mye folk siden været var som det var. Men jammen meg var det folk overalt!! Jeg fikk selvfølgelig handlet litt på salg. Ble et par ting på 50% hos Benetton til Victoria og et par ting på hos Fru Lyng til Christian på 50%. Jeg kjøpte meg muffinsstativ på Jernia, så nå får jeg diske opp med muffins ;) Fikk også tak en morsdagsgave og to bursdagsgaver, mens vi var der inne.

I dag har vi hatt besøk av mamma og pappa og steforeldre. Veldig koselig. Av pappa og kjæresten fikk vi kjempe fine lysestaker, store svarte som passer perfekt her :) Objektivet til kamera har ikke kommet enda, så jeg får ikke tatt noen bilder av de. Syns jeg har ventet lenge nok på det nå!! Men må vente enda noen dager.. Kjedelig for jeg tar jo en del bilder!! Men har tatt noen med mobilen, så jeg kan jo legge ved et par av småtrollene..


Christian har nå begynt å reise seg opp etter ting. Det syns han er kjempe stas. Og han er veldig stolt når han kommer seg opp.

Victoria syns det er moro å være med mamma`n å lage mat og jeg syns det er kjempe koselig at hun vil være med og interesserer seg for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)