fredag 9. januar 2009

Noen kupp :)

Da ble det en liten shoppingrunde i dag og jammen meg fikk jeg handlet en del på salg. Tror det meste jeg handlet var enten 30, 50 eller 70 % avslag, så det må jeg være fornøyd med. Her er dagens handleliste:

* Brun halvlang kjole til meg (50%)
* Grått knekort skjørt til meg (70%)
* Høyhelte brun/bronse sko til meg (50%)
* 2pk Bjørn Borg boxer til meg (33%)
* Genser til Christian (50%)
* Lue til Christian (70%)
* Høye skoletter til Victoria (60%)
* Genser til Victoria(50%)
* 5 sølvhjerter og en bjelle med "Merry Christmas" på (50%)
* 3 for 2 med tullipaner

Så ble det en Hello Kitty vekkeklokke til Victoria og en strømpebukse til meg som ikke var nedsatt :)

1 kommentar:

  1. Og da forteller man selvfølgelig gubben hvor mye man har "spart" på shoppingen - IKKE hvor mye man har brukt!!! :D
    Monica

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)