lørdag 17. januar 2009

Denne Kitty...!


Hva er det med denne Hello Kitty som er så utrolig fasinerende?? 3 åringen min syns Hello Kitty er verdens kuleste.. Og når hun skal feire bursdagen sin i april, skal det være Hello Kitty invitasjoner, kake og stæsj.. Visst er hun jo en aldeles nydelig pusekatt og jeg må vel innrømme at jeg blir litt bitt av basillen jeg også ;) Her om natta drømte jeg faktisk om Hello Kitty etter og ha styra noen timer med å finne bilder o.l til bursdagsinvitasjonene til Victoria. Merkelig hva som setter seg i hodene på oss. Det er vel noe som går over dette og, men jeg er nå egentlig glad så lenge det varer. Hello Kitty er ganske uskyldig spør du meg.. Får nyte det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)