fredag 30. januar 2009

Hmmm...

Jeg dro en tur til Buskerud Storsenter i dag for å kjøpe meg varmedress. Mannen fikk en til jul og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kjøpte en til meg selv og. De koster 249,- på OBS Hypermarked. Men de hadde heldigvis igjen, så det var bra. Interiørland er konkurs og der hadde de 50%, så det ble et par ting der også. Fant sengetøy fra Turiform til dobbeldyne, et frostet hjerte med kongler og litt grønt på til å henge opp og så en champagnekjøler med rådyr på, falt litt for den.



Kjøpte noen store kongler her om dagen og puttet de oppi og satte det sammen med lysestakene vi fikk her om dagen. Syns det ble fint jeg.


Så fant ble det et sengetøy i gave. På storsenteret ble det litt Hello Kitty ting til Victoria; en matboks, en dusjsåpe og en toalettveske som jeg tenkte hun kunne ha all hårpynten sin i. Tro meg det er MYE :D


Christian er veldig til å reise seg opp nå for tida, overalt hvor han kan få det til prøver han. Til og med dørstokkene er veldig morsomme. Men når storesøster ser på barnetv, må hun være klatrestativ ;)


Kanskje jeg skal roe shoppingen nå? Hm, skal bli med mamma en tur til Hadeland igjen i morgen. For hun har fått stråmønster tekopper av pappa og de mangler skåler og da er det jo greit å passe på å kjøpe det når det 40% rabatt. Men jeg skal ikke ha noe altså.. Tror jeg! *ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)