torsdag 29. januar 2009

Man blir aldri kurert..

..for handlemani vel? I dag var jeg hos tannlegen og fikk handlet litt i tillegg. Mamma og mormor var med og vi var en tur på Hadeland Glassverk også. Der kjøpte mormor bursdagsgave til meg. Stråmønster på 40% er ikke så ofte, så da måtte vi benytte sjansen!! Og jeg syns Rösti bollene er så kule, så jeg fikk meg en bakebolle av merke Victoria(så klart ;) )
og en liten mixebolle


Veldig fornøyd :)


Ellers var det halv pris og 70% avslag på barneklær på Hadeland, så det ble en buksefra Metoo, smekke og sokker til Christian og og en trøye til Victoria fra Molo med elg på så klart ;)
På Tilbords fant jeg et snøkrystallfat som mamma skal få i morsdagsgave, så da var det også i boks. Også på halv pris. Og så fikk jeg tak i en brun tynn genser til meg selv. Tror det var dagens fangst :) Veldig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)