fredag 26. oktober 2012

Noen tanker før helgen..

Da er helgen straks her og da blir det kos med ungene :) Mannen skal på jakt og Victoria skal i bursdag til en klassevenninne i morgen. Det gleder hun seg til :) Jeg skal straks avgårde til kusine KA, gleder meg :)

Fredrik er 11 uker i dag og jeg synes tiden bare går fortere og fortere! Men jeg koser meg masse med han og bare nyter denne deilige babytiden. Nattevåk og pupping blir fort glemt, for det vet jeg at går over. Derfor fokuserer vi heller på alt det fine; skjønne, tannløse smil, forsøkene på en liten samtale, deilige små tottelotter og rett og slett 6,5kg ren lykke :D Jeg følte meg ferdig med barn etter vi fikk Christian, men etterhvert dukket ønske opp om en til og det er jeg utrolig glad for i dag og jeg er veldig takknemlig for lille gullgutten vår ❤ Allerede må jeg innrømme at jeg ønsker meg en liten en til. Jeg er enebarn og har alltid ønsket meg søsken( jeg har tre halvsøstre, men de er så mange år yngre enn meg at vi er på helt forskjellige stadiger i livet. De kunne like gjerne vært mine barn. Ikke for det, jeg er utrolig glad i dem alle tre ❤) Vi får se etterhvert hva vi finner ut. Men reaksjonene lar seg ikke vente på.. Når jeg sier at jeg har lyst på en til, så er det stadig kommentarer som at; det holder vel nå, de skal følges opp også osv. osv... Jeg også forstår vel det. Men hvis vi ønsker oss flere barn, kan ikke vi få det da uten at det mååå komme sure oppgulp? Går det ikke an å glede seg med oss? Ja, ja deres problem, ikke mitt! Det der med å følge opp har jeg også lurt på... Må ungene være med på aktiviteter og i såfall må de vært med på ørten aktiviteter hver seg?? Hvem gjør de det for? Er det foreldrene som synes det er en slags status at de skal være med på alt, eller ønsker virkelig ungene å være med på dette? Ikke vet jeg.. I dagens samfunn hvor det er mas og jag hit og dit, så burde kanskje fritiden vært mer satt pris på! Jeg tror mye av tidsklemma kunne vært unngått om man prioriterer litt anderledes.. Jeg mener det er bedre å finne på noen felles aktiviter, så får man både vært aktiv og hatt mer tid sammen med familien. Til syvende og sist, så er det dèt som er viktig(hvertfall for meg); kvalitetstid med familien❤



GOD HELG❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)