mandag 22. oktober 2012

Shopping er terapi..

bare synd det koster så mye penger ;) Jeg virkelig storkoser meg når jeg er på shopping om dagen. Jeg finner så mye fint til ungene, meg og mannen og ikke minst huset. Det er så mye flott man kan handle og jeg merker jeg blir i bedre og bedre humør jo flere poser jeg får.. Hehe! Hva er det med meg og shopping egentlig? Det er hvertfall en skikkelig terapi for meg :) Burde finnes på blå resept ;)

Det har vært litt shopping den siste tiden og her om dagen fant jeg den søteste pynt på Victoria sitt rom på Nille. Søte små englejenter med hjerter og stjerner :)

 
Kan ikke si annet enn at shopping er fantastisk moro :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)