onsdag 24. oktober 2012

To mnd til jul :)

Og forberedelsene er i gang :) I dag har mamma, jeg og guttene vært på en aldri så liten handletur :) Fikk kjøpt et par julegaver også. Vi fikk også handlet litt stæsj til dåpen. Dagen startet med at mannen og jeg var på foreldresamtale på skolen. Det var veldig mye positive tilbakemeldinger og vi var kjempe fornøyd. Victoria var sterk faglig, en ressurs for læreren og en popluær lekekamerat :) Mamma og jeg handlet en liten gave til henne som hun fikk når hun kom hjem i ettermiddag og med en liten hilsen på kort. Hun var kjempe fornøyd med det :) Fra foreldre og søsken fikk hun bukse og genser og fra mimmi fikk hun leggvarmere og strømpebukse ;)


Ellers som vanlig var det mye fint i butikkene, så det blir nok noen punkter på ønskelisten til jul :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)