mandag 8. oktober 2012

Høstferie

Så var hverdagen i gang igjen etter en uke høstferie. Vi hadde noen fine dager sammen i nydelig vær. Vi dro til Tønsberg på mandag og ble et par dager, så hadde vi litt vennebesøk og på slutten av uken var mannen på jakt og vi var sammen med søstrene mine som var på ferie hos pappa :)








Nå er hverdagen i gang og vi holder på å endre på vaskerommet. Der skal det bli mer skapplass og det skal bli godt. Vi trenger masse oppbevaringsplass! Nå må jeg bare prøve å få et system på alt snart. Men det har jeg vel sagt lenge nå.. Kanskje jeg får det til i løpet av permisjonen..? Ellers forberedes dåpen - stikkord her er stjerner ;) Skal vise mer etterhvert :) Invitasjonene er hvertfall sendt ut :)


Ha en super uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)