fredag 12. oktober 2012

Tiden flyr..

Lillebror er allerede blitt 2mnd og vokser i full fart. Kontrollen på helsestasjon i går viste en stor gutt på hele 6.3kg og 61cm. Jeg koser meg masse og nyter dagene med gullgutten vår



Nå planlegges også dåpen og de fleste planene er lagt. Jeg tror jeg har kontroll på det meste :) Invitasjonene er sendt ut og vi håper alle kommer :) Jeg har laget de selv og slik ble de seende ut:



Jeg er selvfølgelig ikke helt fornøyd. Men nå ble de nå sånn da :) Skulle ønske jeg kunne enkelte dataprogrammer litt bedre og at jeg var en smule mer kreativ!!

Ønsker dere alle en super helg! Bruk den på de du er glad i :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)