torsdag 1. november 2012

Planlegging er halve moroa ;)

Her går det i planlegging om dagen.. Jul og dåp om hverandre :) Kakebaking og bordpynt, blant laging av julekort og adventskalendergaveplanlegging (puh, langt ord!) Å lage julekort med ETT bilde av tre barn, krever sin kvinne!! Intet mindre enn tre forsøk og ca. 180 bilder, ble jeg endelig fornøyd!! Kortene er bestilt og resultatet skal dere få se når de er sendt ut :) Jeg gleder meg til å vise de frem! Dåpen er om 2 1/2 uke og jeg kjenner jeg egentlig begynner å stresse litt, samtidig som jeg ikke gjør en skit mer med det.. Så da kan jeg like gjerne la være å stresse. Neste uke er så fullstappa som det går an, hvertfall de fire første dagene. Da er det opptil fire aktiviter på en dag.. Men ingenting kræsjer, det er bare det å huske på alt.. Ammetåken har så til de grader slått inn :P Heldigvis er jeg god på å notere ned, det er bare å huske hvor jeg har skrevet det ned ;)

Lillegull med hekla babyuggs fra bestemor :)


Staks avgårde for kafèbesøk med en venninne, det blir koselig! Skravlings er alltid hyggelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)