lørdag 24. november 2012

En mnd igjen..

til jul og julefølelsen er helt fraværende selvom forberedelsene er godt i gang. Jeg har lest juleblader siden de kom i butikken i oktober og jeg koser meg med planleggingen. Det er mange ting igjen å krysse av listen og julegavene er langt fra ferdig. Så en hektisk tid foran oss. Først og fremst er det kalendere som skal ordnes og i år blir det litt anderledes enn i fjor. Gleder meg til å se mottakelsen ;) Vil avsløre mer senere :D
 
 
Hva blir dette tror dere? ;)
 
 
 
GOD HELG!! 

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Har bladd meg igjennom bloggen din. Mye koselig å lese g mye fint å se. Ønsker der en riktig fin adventstid. - og kommer til å titte innom for å se fortsettelsen på kalenderer.
    Aase

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)