søndag 18. november 2012

Dagen da Fredrik fikk vann i håret :)

Da er dåpen veloverstått og vi har hatt en super dag :) Den ble noen avbud i siste liten grunnet sykdom og det var synd, men sånn er det.

I går forberedte mannen og jeg. Vi pyntet kaker og bord og var veldig fornøyd med resultatet og det har vi fått mye skryt av i dag og. Veldig moro og ordne i stand når man får en slik respons :)


 Mannen lager bokstaver til kaken

En av blomstene
 
 Gaveposen til gjestene


 Bordet ferdig pyntet
 
I kirken fylte Victoria vann i dåpsfonten og så leste hun og søsteren min en tekst. Christian fikk ta av lua til lillebror. De var så flinke alle sammen :) Fredrik ga litt lyd fra seg en stund, men sovna tilslutt hos mamma`n sin.
 
 Victoria leste

 Søsteren min leste

Victoria fylte vann

 Christian tok av lua
 
 
 
Selskapet hadde vi på kroa til stefaren min og det ble servert koldtbord med masse godt og så hadde vi mange gode kaker etterpå :)
 






Så var det alle de koselig familie-  og fadderbildene som er så hyggelig å ha i ettertid :)

 Mimmi og bestefar

 Oss og svigers

 Trekløveret vårt :)

 Familen på fem

 Faddere
 
 
 
Vi har hatt en super dag. Flott gjester, flott mat, flotte kaker og mange flotte gaver :) Tusen takk alle dere som delte dagen med oss! 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en super dag der alt var "på stell"!!! Ikke overraskende det akkurat når du har regien Hege.Masse god mat og deilige kaker:)Og dere var veldig fine i bunadene deres.Stor klem fra svigermor :)

    SvarSlett
  2. Hei! Dette så veldig bra ut Hege! Hvis du har men tips til konfirmasjon til gutt tar jeg takknemlig i mot! Jeg skal love deg en ting - tiden fra dåp til konfirmasjon går utrolig fort! Lykke til,videre! Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)