fredag 1. juni 2012

Sommervær?

Vi skriver 1. juni og vi våknet opp til svære snøfiller som dalte ned...! Nå skinner heldigvis sola, men gradestokken viser 9 grader og det er kaldt synes jeg! Håper ikke dette er trenden, for det liker jeg ikke.. Da emigrer jeg snart tror jeg...



Ikke helt min dag i dag kjenner jeg.. Det meste har gått på tverke og jeg er en smule frustrert over jobben min. Sitter fremdeles med alt ansvar, selvom jeg er delvis sykemeldt.. Lett og slappe av og prøve å ta det med ro da.. :( Permisjonen skal hvertfall brukes til nøye vurdering og gjennomgang av hva jeg ønsker for fremtiden!!


Vel, vel.. All driten til side, mange som har det verre enn meg!! Det er helg og jeg skal kose meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)