tirsdag 19. juni 2012

Sommerferie :)

Da har veslesnuppa hatt siste skoledag i første klasse - som tiden flyr!!! Hun skal på SFO et par dager denne uken og så er det ikke skole igjen før 20. august! Vi skal kose oss hjemme, bortsett fra at jeg skal jobbe noen dager før permisjonsstart. Men det går fort det også. Så sånn sett har vi tatt ferie nå og det skal bli maaange late dager før babytilværelsen tar til igjen i august - og sånn som jeg gleder meg til det!!! :)

Sist tirsdag kunne mannen og jeg feire 18år som kjærester og 8 år som gift :) Jeg fikk blomster med et kort hvor jeg ble invitert med til Tønsberg på overnatting, middag og kino. Mannen hadde ordnet med mamma som barnevakt :) Vi var først på vekstkontroll ul med lillebror i magen, som viser seg å være bittelitt stor og foreløpig ligger han i seteleie - hvilket vi håper endrer seg ganske så snart!! Vel i Tønsberg ble det kino og middag, veldig koselig :)


Blomsterhilsen og penger fra mamma
og ungene :)


Ha en super uke!

1 kommentar:

  1. Så deilig med sommerferie! :)

    Her lå en baby i seteleie og nektet å snu seg selv om mammaen både klappet og dyttet og ba og truet (ikke forbausende er det den samme ungen som nekter å høre på nei nå... ), så jeg endte med keisersnitt. Det ble en veldig fin opplevelse, så det skal du ikke være redd for hvis gullgutten deres ikke snur seg og dere bestemmer dere for keisersnitt!

    Kos dere i sommer, det blir koselig å følge deg inn i ny permisjonstid!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)