mandag 25. juni 2012

Super helg :)

Så var det mandag igjen, men fremdeles fri - deilig :)

Helgen har vært preget av familie og sånt liker jo vi. På lørdag tok pappa`n med seg ungene på shoppingtur og de fikk brukt opp siste rest av bursdagspengene sine og så hadde de handlet hver sin gave til lillebror i magen ♥ På kvelden kom svigers og mamma og stefar på nybakt sjokoladekake og kaffe, det var den St. Hans feiring i år ;)

I går var vi i dåp til min kusinebaby P og jeg var så heldig å få være fadder til vesle go`jenta ♥ Vi kosa oss masse med god mat, gode kaker og ikke minst mange hyggelig mennesker :)






Nå farter straks jeg og snuppelure en tur til Sandvika - det er det salg må vite og det kan man jo ikke gå glipp av når man har fri og sjansen til å ta en tur ;) Skal en tur på jobb i morgen og så er det fri noen dager igjen :)

Ha en flott dag!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)