fredag 8. juni 2012

Shopping er GØY!!

Det er gøy å handle i nettbutikker og glede seg over pakkene som kommer i posten. Det er nesten som juleaften for en shoppoholiker som meg!! Nå har det vært litt salg rundt omkring og jeg har handlet hos Ralph Lauren, Lillelam, Adorables og ikke minst på 50% hos Pompdelux! Der har de jo så mye bra og før sist helg gikk jeg litt amok der kan man si.. Victoria fikk en del påfyll til en allerede velfylt garderobe..Christian og lillebror fikk også litt. Det ble også noen bursdags - og julegaver. Veldig greit å passe på når det er salg og man får bra klær til en enda rimeligere penge :) Fine gaver å gi bort er det også synes jeg. Kanskje, kanskje jeg må handle noen gaver til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)