lørdag 30. juni 2012

Første sykkelritt :)

I dag arrangeres N3 - en del av Norefjelltrippelen og ungene fikk sjansen til å delta på Barnas N3. Det var en sykkeltur rundt tjernet ved Bøseterhotellet. Ungene syklet og Christian ble fulgt av pappa`n sin, det er ikke like lett med støttehjul og grov pukk når man bare er 4år. Victoria sveivet rundt på egenhånd og var fornøyd med innsatsen og ble belønnet med bolle og drikke.







Etterpå dro vi opp til Flå og spiste lunsj på McDonalds og shoppet litt på Bjørneparken kjøpesenter, bl.a fant vi noen fine pynteting til dåpen (hmm, ja jeg er litt tidlig ute ;) ) og på Nille hadde de 20stk papptallerkner til 6kr som passet kjempe fint til barnebursdager, så da var det bare å benytte sjansen :) Nå angrer jeg egentlig på at jeg ikke kjøpte flere, for det var jo mildt sagt et røverkjøp :)



Ha en super lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)