søndag 1. juli 2012

Første gaven..

til lillebror fikk vi på fredag :) Det var så skjønne, herlige ting i lyseblått!! Snille, snille R (Pappas kjæreste) som skulle hente noe for meg på Babyshop kjøpte også de søteste ting til lillebror :) Jeg ønsker meg jo veldig en babyshower, men skjønner at det er litt fremmed her i landet enda og hvertfall her i distriktet jeg bor.. Hehe! Uansett var det hvertfall veldig koselig å få en så flott gave allerede nå :)


Nå skal jeg etterhvert finne frem enda litt mer småting og begynne å vaske de og legge de på plass. Jeg gleder meg!! Merker jeg utsetter litt, for det er fremdeles litt uvirkelig at det kommer en liten baby snart til oss. Selvom magen som vokser er et levende bevis på det ;)

I ettermiddag blir det Istid 4 og Peppes pizza på oss - det blir kos :) Vi gleder oss!! Christian er ihuga Istid fan og har vel sett i andre tre filmene så mange ganger at vi har måtte kjøpe noen av de på nytt fordi de er utslitt.. Hehe!



Ha en flott søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)