mandag 28. mai 2012

Uteplassen..

...utbedres for tiden og jeg gleder meg til alt er ferdig :) I løpet av de neste ukene skal huset og verandaen beises, det skal bli helt supert å få det gjort. Tror malerene kommer denne uken. I helgen har mannen hatt på terrassebeis på verandaen og det ble veldig bra og det kommer til å se enda bedre ut når rekkverket også blir beiset i samme farge som huset.

FØR:

ETTER:


Vi har et bed under det ene kjøkkenviduet, hvor vi har roser og i går sådde vi solskikkefrø også, som har sett ut som en villniss og jeg har aldri vært helt fornøyd med hvordan det har sett ut. Når vi klipper plenen, får vi ikke tatt helt inntil kanten og dermed står det igjen langt grass som mannen egentlig skal ta med kantklipperen. Men det skjer ikke så ofte som det burde og dermed ser bedet ikke så veldig fint ut. I går spadde mannen opp og vi fikk lagt kantstein der, samt lagt singel på en flekk inntil veggen hvor vi ikke har fått plenen til å vokse som den skal og jeg er kjempe fornøyd. Nå ser det ordentlig ut rundt der og det blir lettere å klippe plenen der og få det til å se fint ut.

FØR:

ETTER:



Ha en fin 2. dag pinse!

1 kommentar:

  1. Så fint det har blitt, jeg pusser opp innendørs - utendørs får komme senere.
    Ha en fin juni måned.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)