fredag 25. mai 2012

Deilige dager :)

Så flott og varmt vær vi har om dagen, virkelig deilig :) Kan bli litt i varmeste laget for en gravid som meg, da beina de siste dagene har vært sikkelig vannmagnet.. Men, men.. Det er hvertfall godt å se sola skinne, da blir alt så mye enklere :) Vi har tusen prosjekter ute og inne og jeg må også prøve å bidra litt snart.. Ikke like lett med en voksende mage i veien ;) I dag tenkte jeg skulle prøve å få gjort litt småting før ungene skal hentes. I morgen skal Victoria og jeg ta en liten bytur og handle litt småttri, det blir koselig. Så kan gutta kosa seg i skogen med traktor og gravemaskin :)

Turen til Tønsberg endte lørdag opp på legavakta i Drammen og innleggelse på sykehuset for min del.. Kom hjem igjen på kvelden da, men var noen slitsomme timer.. Ikke så lenge etter jeg hadde stått opp på lørdag fikk jeg så vondt på høyre side av ryggen og jeg var helt utslått og ikke i form, så mannen ville ha meg på legevakta. På vei hjem kjørte vi innom Drammen og mamma og stefar kom og hentet ungene der. Jeg ble undersøkt på legevakta først og de ville legge meg inn til observasjon etterhvert, der ble jeg undersøkt i alle bauer og kanter. Var også til grundig undersøkelse på føden, men de mistenkte egentlig ikke at noe var på gang. Det var mest for sikkerhetsskyld. Det viste seg vel tilslutt at det antageligvis var nyrestein og det var det ingenting de kunne gjøre med. Etter hva de så på ultralyd så satt det ikke fast noe stein, så da var det bare å ta smertestillende. Så det var jo greit nok at det ikke var noe verre, men det var ikke så veldig behagelig når det stod på gitt.. Var en del bekymra mennesker rundt meg, men jeg var rimelig rolig selv ;)

Da får jeg i gang med litt rydding her og der, da blir det så mye koseligere :) Håper snart vi kan få klart Victoria sitt rom også.. Men mannen prioriterer uteting nå som været er så flott.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)