tirsdag 15. mai 2012

Utebarn :)

Ungene elsker å være ute, enten det er på skolen eller i barnehagen eller på ettermiddagen når de kommer hjem derfra. I helgene er de også mye ute og det er veldig greit, for det kan bli litt høylytt og mye krangel hvis de er for mye inne :)

I helgen var de ute og prøvde sykkelen igjen og jeg merker at Christian nok må øve seg mer, for det tok litt tid før han kom inn i det igjen og da syklet han som en helt. Han synes det er kjempe stas :) På fredag var jeg på shopping med en venninne og da kjøpte jeg et nytt skjørt til Victoria som hun kunne ha i bursdag senere på ettermiddagen. På Glitter fant jeg noe fancy å ha i året og jeg synes hun ble skikkelig fin ;) I morgen skal ungene og jeg (og kanskje mamma) en tur på Ikea og Sandvika sentret for å finne det som mangler til Victoria sitt rom. Det er så og si innflytningsklart og Victoria er hvertfall veldig klar til å ligge der :) Bilder kommer, bare vi blir ferdige :)





Ha en fin tirsdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)