søndag 1. april 2012

Vår lille skatt er 4år..

I dag ble lillegutt 4 år og han har blitt feiret av barnehagegjengen på formiddagen, så kom bestemor, mimmi og oldemor på besøk i efta. Dagen startet med pakker og sang på senga, før vi tok frokost hos mimmi. Han har fått mange fine pakker og mye nye ting å leke med :) Jeg tror han har kosa seg i hele dag :) Christian har fått mange hilsner i dag, både på telefon, sms og Facebook - det er koselig at så mange husker på han :) (Sms og Facebook er på mamma og pappa sine ting for de som lurer :P )
Lille ville sa når vi stod på badet og skulle kle på oss "fikk sånn tåre i øya". "Å?" sa vi, "Ja, når dere sang på rommet mitt" svarte han.. Det smelter et mammahjerte ♥

Lillegull 4år
Pakker og sang på senga


Frokost hos mimmi
Klar for sjørøverfest

Pynta med godtri, tulipaner og gåsunger

Sjørøverhatt
Pavlova

Sjørøvermuffins

Alle ungene var med på skattejakt og fikk hvert sitt påskeegg

Noen av gavene han fikk

Nå er det påskeferie for ungene og jeg skal bare jobbe noen timer i morgen, mens mamma har ungene og så er det ferie på meg også :) Det skal bli veldig godt. Deler av påskeferien skal tilbringes på Sørlandet, nærmere bestemt Dyreparken i Kristiansand. Vi gleder oss :)

1 kommentar:

  1. For en flott blogg du har Hege! Den gir en slektning i "utlendighet" hjemlengsel. Dere har jo fått dere et fantastisk hus der inne i skogen. Har nå lagret blogg adressen, så jeg kan følge litt med. For vår del, hunden vår,Truls stakk av idag. Han er litt i overkant spontan. Ingen jakthund, så han har ikke disse kjente instinktene om å "finne hjem". Men vi fant han til slutt... Hengene etter en stor familie på tur i skogen med to hunder i bånd. Tror de var temmelig lei han. En vår yr hann hund i støtet:-) Hils kjentfolk!! I morgen, jobb! Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)