mandag 9. april 2012

Påskeferie og bursdagsfeiring :)

I dag fyller vesle prinsessa vår 7 år!! Og hun var så fornøyd da hun ble vekket med sang og pakker i dag tidlig :) På ettermiddagen kom besteforeldre og oldemor en tur og vi serverte pizza med salat og Oreokake. Det ble en suksess :) Så mange fine gaver som hun har fått! Her har snøen lavet ned i dag og jeg tror det endelig har sluttet nå, men ser det er meldt mye mer i morgen.. Det liker jeg ikke, jeg var jo så klar for våren nå!!







I påsken har vi tilbrakt noen dager på Sørlandet, nærmere bestemt Kristiansand og Dyreparken. Vi dro nedover på tirsdag og overnattet i Tønsberg, slik at ikke reiseveien ble så lang på onsdag. Da kjørte vi nedover og var innom Ikea en tur før det ble litt shopping på Sørlandssenteret. Vi hadde bestilt rom på Quality hotel ved Dyreparken og fikk en dobbelrom med køyeseng i tillegg, det ble ganske trangt kan man si. Heldigvis fikk vi bytta til et såkalt "Connectingroom" dagen etter, det var to dobbeltrom med dør i mellom og en litt annen opplevelse kan man si :) Torsdag tilbrakte vi dagen i Dyreparken og vi så mange fine dyr, selvom det ellers skjedde lite der. Men det var vi jo egentlig klar over på forhånd. Etterhvert møtte vi søsteren min og vi spiste middag på Egon i Kristiansand, det var veldig koselig :) På fredag var vi i Badeland ved Dyreparken og det var en kald fornøyelse selvom vi var inne. Det var egentlig et kjempe fint badeanlegg, men vannet var utrolig kaldt :( Der orket vi ikke være så lenge, så vi vendte heller nesen mot Tønsberg igjen og der ble det McDonalds og kino :) Veldig koselig!









Nå starter hverdagen igjen og jeg kjenner at jeg er ikke helt klar for det, nå blir det full jobb og masse jobbing en periode og jeg er ikke helt sikker på om jeg orker det.. Men, men må vel gi det en sjanse!

Håper dere har hatt en fin påske!

1 kommentar:

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)