søndag 29. april 2012

Langfri :)

Ååå, for et herlig vær!! Fant ut i går at det er visst skolefri i morgen, så da blir det skikkelig langfri for oss med fri på onsdag også. Så da blir det ikke jobb på meg før torsdag. Hadde jeg fått med meg det litt før og ikke mannen hadde vært opptatt på skytebanen hele helga tror jeg vi hadde tatt oss en liten miniferie et sted.. Men, men sånn kan det gå. Det er ikke så lett å få med seg alt når man lider av pre-ammetåke ;) Uansett så reiser vi avgårde til Tønsberg i morgen og blir til onsdag. Skal på 3D ul da, så det blir spennende. Har ikke vært på det før og har hørt begge deler om det, så blir greit å gjøre sin egen erfaring av det. Været lover jo bra, så det blir deilig å nyte noen fridager i solen :) I morgen skal ungene og jeg i banken og sette inn alle 50 øringene vi har samlet inn og gi de til Kreftforeningen :) Det er ikke så mye, men alle monner drar :) Et flott tiltak synes jeg :)

Nå blomstrer hvitveisen og blåveisen for fullt og det er så koselig :) Pappa og R har tatt med seg ungene en tur og jeg har huset for meg selv, hvilket betyr RYDDETID!! Jeg har planer om å gå løs på kjøkkenskap og skuffer, der hoper det seg opp med så mye som vi aldri bruker.. Synd å være inne i det fine været, men det kommer flere solskinnsdager :) Og da kan jeg nyte dem med god samvittighet :)




Ha en koselig søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)