søndag 15. april 2012

Bursdagshelg - SÅ GØY :)

Først og fremst - hurra for meg selv i dag :) Endelig var det mor i huset sin tur!

I går hadde vi en liten feiring for oss alle fire - vi hadde over 20 gjester og serverte hjemmelaget lasagne med salat, iskake, sjokoladekake og wienerbrød. Jeg tror alle koste seg og vi fikk så mange fine gaver alle sammen :) Mamma og svigers stilte med noen av kakene, siden jeg i år kjenner mine begrensninger og at jeg må sette foten litt ned. Heldigvis var de snille og stilte opp. Og ikke minst mannen - han har vært til stor hjelp, både med matlaging og kakepynting. Ungene ble med ned til mamma i går siden de snart skal på ferie i 14 dager. Da benyttet mannen og jeg sjansen til å ta en tur på kino, vi så American Pie: Reunion. Morsom og lett underholdende :)




I dag var det altså min tur til å ha bursdag og jeg ble vekket med bursdagssang og pakker fra mannen :) Etterpå var vi på frokost hos mamma før vi måtte hjem og forberede feiring av Victoria med klassevenninnene. Det ble høyt volum og mye moro, jeg tror alle storkoste seg :) I ettermiddag har vi vært hos pappa og feiret søstrene mine, som har bursdag om 10 dager. Alt i alt en helt super bursdagshelg med masse god mat og kaker :)




Ha en superduper uke, alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)