søndag 28. august 2011

Søndag..

I dag har jeg hatt visning av klærne fra Pompdelux, det var så masse fint altså :) Oppmøte var som vanlig dårlig, men de fleste som kom handlet ganske bra. Skulle bare ønske det var flere som tok turen, for de gikk glipp av veldig flotte klær til en bra pris! Mamma, pappa og R kjøpte litt julegaver til ungene, så det ble bra. Jeg fikk også handlet litt, så når blir det enda mer fint i garderoben deres etterhvert.






Victoria ble syk i natt, så mine antakelser i går kveld var riktige.. Nå får vi bare håpe hun blir fort frisk. Sist helg var det lillebror som ble syk og begge har vært forkjøla over en uke. Men da kan vi jo håpe at vi er friske og raske til vi reiser på tur :) I morgen skal mamma ha Victoria, så får vi håpe hun er klar for skole på tirsdag :) Pappa og R var her i går ettermiddag og de hadde med en kjempe fin blomst til oss. En liten oppmuntring til meg for forrige innlegg og sånt er koselig, det viser at man blir tatt på alvor og det er godt når noen viser at de setter pris på deg!






Ha en riktig fin søndag! Straks er august over og jeg lurer på hvor i all verden den ble av.. 


1 kommentar:

  1. Kunne virkelig tenke med slike flotte barneklær, men jeg blir vel sett på som gal om jeg skulle begynne å kjøpe barneklær ;) Yngstejente her er straks 16, og eldste er 19 - kan jo ikke en gang kjøpe til barnebarn. Det er jo lenge til, iflg dem selv :)
    Ønsker deg og dine en flott uke, og god bedring til begge barn :)

    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)