mandag 8. august 2011

August er godt i gang..

og jeg synes høsten nærmer seg med stormskritt! Har ikke vært i bloggehumør den siste tiden.. Jeg har litt for mange frustrasjoner i livet mitt for tiden og jeg merker jeg er sliten. I tillegg er det mye som skal ordnes, mye som skal gjøres, men gnisten er borte. Forhåpentligvis dukker den opp igjen etterhvert..

Sist uke var det jobb og barnehage igjen. Victoria var med mimmi og de tok en liten miniuke i Tønsberg, der kosa de seg veldig. På fredag var Victoria hos bestefar og R og på kvelden lå de hos mamma mens mannen og jeg tok en tur på kino og ut og spiste. På lørdag var vi en tur på Bøseter hvor ungene fikk oppleve gammeldags seterdrift, de storkosa seg med mange forskjellige aktiviteter :) I går tok vi turen på kino og så Cars 2 i 3D.












Helgen er over og vi har tatt fatt på en ny uke. Barnehagen hadde planleggingsdag i dag, så begge ungene har vært hos mamma. Christian fikk også være en liten tur hos frisøren :) I morgen skal Victoria en tur på SFO og møte noen venninner, jeg tipper det kommer til å bli kjempe fint. Skolestart nærmer seg og vi er kjempe spente :) Ha en fin uke alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)