fredag 29. juli 2011

Siste feriedager...

Vi er vel hjemme igjen etter enda noen dager i Tønsberg. Det har vært noen deilige dager med blanding av det meste.. Vi har hatt kjempe koselig besøk av en venninne av meg med den skjønne familien sin, vi har shoppa litt, vi har hatt lange gode samtaler over et glass vin og vi har kosa oss med ungene. Uken fikk en litt vond start, men jeg håper og tror at vi har endelig har kommet oss i havn. Det føles godt ♥

Christian studerer gravemaskinen..

Ungene og jeg gikk i fakkeltog, sterk opplevelse!

Hm, lure smil ;)

Christian følger med..

*smiiiil*

Klar for ponniridning

Dette var stas!!

Victoria fikk holde tøylene selv :)

 Ikke minst - leie lillebror da det var hans tur

Børsting var også moro å være med på..

Nå er snart hverdagen her igjen, men vi skal virkelig nyte de siste fridagene. I dag har ungene hatt besøk av venner og jeg har fått skravla litt. I morgen kommer venneparet vi startet ferien med og vi skal bare nyte tiden med god mat, skravlings og vin. Ungene skal opp til svigers, de har ikke sett så mye til dem i ferien så det passer fint. Nå er de nede hos mamma. Hun ble operert i går i kneet, så hun er vel litt selskapssyk :) Victoria skal vel være litt hos henne til uka tenker jeg. Egentlig hadde jeg planer om å ha henne med på jobb, men det er nok mer moro å være sammen med mimmi :) Det var mulig de ble noen dager i Tønsberg også.

Vakker utsikt fra leiligheten :)

Her står det meste på hodet. Vi har nesten bare snudd i døra de siste ukene, men vi rakk en tur til Ikea og handlet nye møbler til gangen. Det står utover flere rom her og da blir det litt rot. Mannen har vært super flink de få dagene vi har vært hjemme og skrudd og montert de fleste flatpakkene, men det gjenstår enda litt. Jeg gleder meg til å få skikkelig orden igjen i alt. Men det har ikke vært så lett for meg å gjøre så mye heller, da jeg fremdeles har litt vondt i det største såret. Nå satser vi på at det blir bra snart :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Det er nå en uke siden Norge endret seg for alltid, alt pga av en mann. Det har vært en uke med mange tårer, mange tanker og mye frykt. Jeg må si jeg er utrolig stolt av landet vårt, en hel verden har rettet øynene mot oss og gitt oss medfølelse og gode ord. I stedet for å møte denne tragedien med hat og sinne, har det vært en uke fylt av kjærlighet og omtanke. Mitt lille land

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)