torsdag 21. juli 2011

Mye å gjøre..

når man er hjemme igjen noen dager for så og dra avgårde igjen... Vi kom hjem fra Tønsberg i kveld, og da er det litt å vaske og pakke ut. I tillegg er mye av rotet fra vi var hjemme sist her, merkelig nok så har det ikke blitt borte mens vi var i Tønsberg.. Men vi tar det litt og litt. Mest sannsynlig reiser vi igjen på søndag, så da kan egentlig rotet få være her til vi er tilbake igjen fra ferie og hverdagen er her igjen. Det blir ikke borte og ikke haster det heller... Må jo ha noe å finne på når hverdagen kommer også :)

På veien hjem i dag, hadde vi et stopp hos pappa. Vi ble bedt på grilling. Det var siste kvelden søstrene mine er her på en stund og da er det alltid koselig å være litt med dem. Hun eldste har bursdag neste søndag, så jeg kjøpte med bursdagsgave som hun fikk i dag. Tror hun var fornøyd med de. Vanligvis gir jeg penger eller gavekort, men akkurat nå hadde jeg så lyst til at hun skulle få noe :) Tenk at det er 15år siden hun kom til verden.. Helt merkelig at tiden går sååå fort!! Ungene leker og koser seg med tantene sine, selvom det blir litt krangling og diskusjoner mine unger i mellom. Men for å si det sånn, det har blitt en vane i ferien!!! Håper det blir fort borte..

Mens vi var i Tønsberg nå, så klare jeg å miste den berømte råååååsa pc`n i gulvet så skjermen ble knust. Derfor har det blitt lite blogging derfra nå. Det er så kjedelig når sånt skjer. Bare en bitteliten feilmargin og så BAM - er man noen penger fattigere. Usikker på om jeg i det hele tatt får fikset den, eller om vi kanskje har forsikring som kan dekke noe av det. Må undersøke litt i morgen.

Siste ferieuken nærmer seg fort og vi er litt usikre på hva vi skal finne på, men mest sannsynlig går turen nedover til Tønsberg igjen på søndag. Vi har forskjellig tanker om hva vi skal gjøre, men jeg er usikker på hva det blir til.. Uansett blir det hvertfall noen dager hjemme mot slutten av neste uke. Egentlig hadde det vært fine å ha barnevakt et par dager, men jeg tror ikke vi får til det. Mamma jobber mye og neste torsdag skal hun operere kneet. Mulig mannen og jeg tar en kinotur i morgen, mamma kunne hvertfall ha ungene. Så da får vi se litt hva vi gjør. Egentlig er det godt å slappe av litt hjemme også, uten altfor mange planer..

Bilderas siden sist :

Bursdagsfeiring på søndag, J ble 3år



Kos foran barne-tv

Endelig litt besøk, lille M med foreldre



Kul kis i heisen

Lekeland er GØY!


Verdens ende..


Grilling hos pappa, R og søstrene mine i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)