lørdag 16. juli 2011

Noen dager hjemme..

Nå har vi noen dager hjemme før vi vender nesen til Tønsberg igjen i morgen. I går var vi avgårde på Ikea og kjøpte garderobeskap og kommode til gangen våres. Gleder meg til vi får satt det opp, tror det blir veldig bra. Det vi hadde fra før ligger nå ute på finn.no, bl.a skoskapene skal selges :) Så om noen skulle være interessert er det bare å si i fra :) Huset ser bomba ut, men det får så være. Været er så flott i dag, at vi må nesten tilbringe dagen ute :)

I Tønsberg har vi kosa oss på stranda flere dager, vi har vært ute og spist på restaurant, lekt på lekeplassen og egentlig bare hatt det helt supert! Vi har nyt livet :) I morgen drar vi tilbake og håper på flere dager med sol og masse kos. Vet vi får besøk på tirsdag og det gleder vi oss til. Håper også flere gjester kan finne veien ned til oss :)








I dag skal vi bare late oss, sola skinner og livet er herlig. Guttene er avgårde en tur og Victoria og jeg skal straks ut i solen igjen! Det er litt blomster som må ordnes opp i og vannes.

Ha en super dag i solen og fortsatt god sommer :)

1 kommentar:

  1. Ville bare ønsker dere en riktig god sommer. Ser ut til at dere har kost dere på Ringshaug, stemmer? Det er kjempefint der, spesielt når en har små barn i og med at det er så langgrunt. Og da blir det selvfølgelig kjedeligere for større barn. Mine barn er for store nå, og velger Fjærholmen eller andre steder hvor det er dypere. Håper dere har noen flotte sommerdager, enten dere er her eller der :)
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)