søndag 10. juli 2011

Ferien har startet :)

På fredag dro mannen og jeg til Tønsberg med et vennepar, mamma hentet ungene i barnehagen og hadde de hos seg til i går. Vi så PAPPA med Sven Nordin på fredag og etterpå var vi på Havariet og spiste. Showet var veldig morsomt og maten super god, etterpå ble det skravlings til langt på natt :) I går møtte vi mamma og ungene på halvveien, etter venninna mi og jeg hadde shoppa noen timer.

I dag har vi slappet av, vært en tur på lekeplassen, kjørt en tur ut til Kilden kino og spist lunsj på Subway. Etterpå kjørte vi ut til Ringshaugstranda, der vassa vi litt i vannet helt til ungene datt og ble våte :) Nå skal vi straks ned på lekeplassen igjen og tivoliet som er der og så avslutter vi vel med et herremåltid på McDonalds tenker jeg :) Ungene har også ringt til oldemor som fyller 79år i dag, vi får ta oss en tur dit en av dagene vi er hjemme i slutten av neste uke tenker jeg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)