torsdag 18. august 2011

Første skoledag i 1. klasse :)

Da er første skoledag overstått. Det var en forventningsfull og glad liten jente som gledet seg veldig til skolestart i dag og ikke minst å møte igjen alle vennene sine. Vi møtte opp på skoleplassen, hvor vi hilste på rektor og kontaktlæreren de skulle ha. Etterpå gikk vi inn i klasserommet, de fikk plasser - en gutt og en jente sammen. Så skulle de tegn de seg selv på 1. skoledag. Mens fadderene tok med gjengen ut, var det foreldrene sin tur til å få litt informasjon. Sånt er veldig gøy syns jeg :) Når ungene kom inn igjen fikk de boller og saft og de fikk utdelt noen bøker :) Det er en kjempe fin klasse og jeg gleder meg til fortsettelsen.





1 kommentar:

  1. Å det er koselig med første skoledag, masse forventninger og mange sommerfugler i magen. Vi leste Karsten og Petra da jentene var små, og i en av de bøkene skulle de begge begynne i barnehagen. De grugledet seg, og det synes jeg er et supert uttrykk.
    Ha en riktig god helg, og lykke til med videre skolegang til Victoria.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)