søndag 4. september 2011

Ting blir ikke alltid som man har tenkt..

Nå skulle huset vært fylt av familien min; jeg hadde bedt inn alle søskenbarna mine med familie på begge sider og vi skulle kosa oss med god mat og kaker.. Dessverre måtte jeg avlyse det da jeg så vidt klarer å gå. Kneet tok en støyt da jeg kom hjem fra Oslo fredagsnatten og det tålte det ikke. Det ble bare verre utover dagen i går og jeg turte ikke annet enn å avlyse, selvom mannen sa kan kunne ordne det som skulle ordnes. Det er jo greit å kunne gjøre litt selv også og hvertfall kunne gå. Men jeg skulle nok hatt is i magen, for jeg er en del bedre nå og har ikke fullt så vondt for å gå. Så vi kunne nok ha gjennomført det :) Samtidig skal jeg vel egentlig hvile beinet mest mulig.. Men vi får se om vi får det til senere i høst, ellers tar vi det til neste år.

Mamma var her i hele går og hadde ungene, mens mannen fikk sove og etterpå gjort en del av tingene han bør få gjort før ferien vår og elgjakt. Christian var en del våken etter jeg kom hjem natt til i går, han hadde også vondt i beinet. I går satt han i en stol omtrent hele dagen, jeg tror det var voksesmerter han hadde. Husker storesøster også var sånn når hun var på hans alder. Han er også heldigvis bedre i dag. Nå er de oppe hos bestefar og bestemor, hun lurte på om de ville ta en tur dit i dag :) Så da får mannen gjort enda mer på lista si og jeg bør vel kanskje prøve å være litt i ro..



Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)