søndag 25. september 2011

Høst :)

Så var vi vel hjemme etter 11 dager med masse kos og varme. Hverdagen har innhentet oss og det var helt greit at helgen kom så fort, men nå er den jammen meg straks over også. Høsten har vist seg fra sin beste side etter vi kom hjem, deilig sol hver dag :)

I dag startet elgjakten, så det er en stykk fornøyd mann i hus :) De sitter ute her på tunet nå og har hatt lunsj, etter at en av dem fikk felt en elg i dag tidlig. Så de er nok fornøyd med jaktens første dag. Jeg hadde bakt eplekake til jaktmøte de hadde her i går kveld og den syns de var så god at de ville bestille en sånn hver gang de skulle i slakteriet, så da jeg fikk sms fra mannen i dag tidlig måtte jeg jo bare bake kake :)

I går kveld etter jaktmøte stod det plutselig en liten rev ute her.. Den var veldig nysgjerrig og lurte på disse som stod rundt og tok bilde av han :) Mannen gav han både brød og eple, den tok til og med brød ut av hånda på mannen.. Den var flere ganger oppå trappa, virket nesten som den ville inn :D Så nå er vi spente på om den kommer igjen i kveld.



Har flere bilder jeg skulle ha lagt inn, men noe er galt! Jeg tar ofte bilder på høykant, sånn at det bare er å rotere de inne på datamaskinen. Men av en eller annen grunn, så når jeg roterer de nå så blir de sletta.. Jeg aner ikke hva som er galt!! Kanskje noen der ute vet??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)