torsdag 29. september 2011

Juleforberedelser..

Jada, jada.. Jeg vet at vi bare skriver september enda. Men for en julemus som meg, er det greit å være tidlig i gang med å forberede ;) I går begynte jeg på julekortene og jeg har så smått begynt å se over julegavene. Jeg har en lite lager i hus, så det er bare å finne den rette mottakeren for det jeg har. I tillegg skriver jeg lister over hvem som skal få hva, så da ser jeg litt hva som må kjøpes inn også. Det er deilig å være i gang, for da kan man virkelig kose seg når desember kommer :) På mandag kommer KK`s juleblad, så da skal jeg kjøpe meg det.. Det skal ikke gå i jul, jul og atter jul nå frem mot desember, men jeg skal kose meg med det innimellom :)

Ellers har Victoria endelig på bedringens vei. Hun har vært helt slått ut av halsbetennelse og har nå fått begynt på pencilin. Det har funka kjempe bra heldigvis og i morgen blir det en liten tur på skolen, halv dag tenker jeg. Hun har såååå lyst til det og jeg har akkurat avklart det med læreren hennes, så da tenker jeg hun blir glad når hun våkner i morgen tidlig.


Ha en fin torsdagskveld med eller uten julesteming ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)