tirsdag 7. juni 2011

Juni er her, med all slags vær!

Hvor blir egentlig månedene av...? Vips, så var mai over og juni kom med sol og varme. Helt til i går, da bøtta det skikkelig ned gitt. Det har det gjort i dag også.. Jeg har jobbet hjemmefra i dag. Mamma tok med seg ungene i barnehagen i dag tidlig og svigermor kommer snart hjem med de nå. Veldig kjekt å ha det sånn :) I helgen lagde jeg blomsterdekorasjoner til to konfirmasjoner, tror alle ble veldig fornøyde. Det er en hyggelig hobby og ha :)




Til helga har vi 7års bryllupsdag. (Ja, 7års krisen har virkelig gjort sitt inntog her i heimen, men satser på at den flyr videre snart) Vi skal på Hønefossrevyen på lørdag og ut og spise håper jeg. Mamma skal være barnevakt. Jeg tror mannen har lagt noen planer, men jeg får la være å være så nysgjerrig :P. Jeg har lært meg det med årene! I dag tikket det inn en mail fra Norwegian med tilbud på fly hit og dit og jeg lar meg jo rive med av sånt. Jeg er så usikker på hva mannen skal få i gave, vi har det meste og det vi har lyst på. Så opplevelser er gaver vi setter pris på.. Derfor lurte jeg litt på om jeg skulle benytte meg av tilbudet fra Norwegian og kanskje bestille tur til Dublin. Vi har snakket flere ganger om å reise dit. Mannen nevnte også noe om Paris i dag. Sjefen hans kom hjem derfra her om dagen og det kunne anbefales. Jeg blir jo mer enn gjerne med til Paris :) Roma frister også.. Som sagt virkelig lysten på en reise, men vi skal jo avgårde igjen i september.. Samtidig har vi muligheten nå og det frister med en tur til steder jeg ikke har vært. Hmm.. Noen tips?




Ha en superduper tirsdag og Fruene på tv i kveld :) Juhuuu :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)