søndag 29. mai 2011

Lørdagskos i Tønsberg

I går tok vi en tur ut i finværet, så ungene fikk prøve syklene sine. Victoria husket etterhvert hvordan det var, men Christian vil ikke trå rundt på pedalene. Det beste er å løpe ved siden av sykkelen :) Men han lærer vel etterhvert.. Etterpå tok vi en liten shoppingraid med lunsj på Jordbærpikene. Ungene fikk velge seg litt klær selv og det er alltid litt gøy. Nå vi omsider var ferdig, dro ungene og jeg på kino og så Rio og så middag for dem på McDonalds. Ungene var fornøyd og jeg var fornøyd :)

Puslespill er gøy

Se der ja, så var vi i gang igjen :)

Det var mer moro å sitte på med storesøster ;)

Shopping er slitsomt :P

Prinsessa mi 

Prinsen min

 Sovner søtt hånd i hånd (tilslutt)
I dag vender vi nesen hjem, men jeg tror vi tar en tur ut før vi reiser. Det er deilig sol ute :)

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)