søndag 15. mai 2011

Festen er over..

I går var vi i selskap for lillesøster som ble konfirmert sist helg. Det var kjempe koselig og masse god mat og kaker. Mamma og jeg hadde ordnet pyntingen og det ble veldig fint. Sart rosa slår sjelden feil :) Lillesøster fikk mye penger og et par smykker. Vi ga 2000kr som jeg hadde satt inn på en BSU konto i hennes navn. Siden hun også lider av shoppolikersyndromet sånn som meg syns jeg det var greiest :) Da kan hun ha glede av pengene når hun virkelig har brukt for det.







Snart er det 17. mai og vi har vel de fleste antrekkene ganske klare tror jeg. I år igjen er det sånn at de fleste rundt oss jobber, eller ikke har anledning til å være med oss. Det er litt kjedelig. Men jeg håper det blir en fin 17. mai for det. I år er det meningen at vi også skal på gudstjenesten først. Det blir koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)